zondag 6 september 2015

Mijn talentvolle dochter

Ik was al trots op mijn dochter,maar nu nog meer.

Zij heeft een prachtig beeld van de voormalige burgemeester van Almere- Annemarie Jorritsma gemaakt.Een prachtig stukje vakmanschap dat zij zich zelf allemaal heeft aangeleerd. Ze is erg talentvol.
Welke moeder en vader zou hier nu niet trots op zijn..
Sinds dit jaar heeft zij haar eigen bedrijf Scharn Creative Arts.
                           
 
De eerste foto is mijn dochter Rebecca Scharn met het beeld van Annemarie Jorritsma die zij dus heeft gemaakt.


Close up beeld Annemarie Jorritsma

                                                     Beeld van op zij
Ik hoop dan ook voor haar dat zij veel opdrachten krijgt want dat ze een talent is dat is wel zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

25% op de kleur geel-groen en oranje

Wat een weertje de afgelopen dagen het voelt gewoon warm aan na de vreselijke koude die we voor het weekend hebben gehad. Van mij mag het n...