donderdag 8 juni 2017

25% korting op edelsteen sieraden

Wat een storm en regen de afgelopen twee dagen
Ik had medelijden met de mensen en kinderen die de avondvierdaagse liepen.
Mijn dochter en kleindochter lopen het ook en waren dinsdag echt twee verzopen katjes.
Gelukkig was het woensdagavond een stuk beter alleen nog wel veel wind maar geen regen meer en dat
is toch wel veel prettiger lopen.
Ze moeten nog 2 dagen en dan heeft mijn kleindochter haar tweede medaille
Ben super trots op haar.
Zelf heb ik vroeger toen mijn kinderen klein waren ook elke keer mee gelopen en ik vind het leuk dat mijn dochter dit ook doet.

Er is weer een leuke nieuwe aanbieding
De aanbieding van de 25% op de basimaterialen is verlopen maar daarvoor in de plaats is er een mooie
aanbieding van 25% op alle edelsteen sieraden.
Dus ook op alle heren edelsteen armbanden. Tip voor Vaderdag + de aanbieding van een gratis zakhorloge bij een besteding van € 20,- exclusief korting en verzendkosten.
Deze aanbieding duurt nog tot en met 14 juni en elke order in juni doet ook mee aan de verloting van een digitale waardebon van € 7,50
Dus allemaal leuke aanbiedingen en acties deze maand en er volgen er nog veel meer dus houdt de nieuwsbrief in de gaten.
 


Bij een besteding van € 20,- euro of meer exclusief korting en verzendkosten let hier wel goed op.
Ontvangt u een mooi zakhorloge terwaarde van € 10,- gratis bij uw bestelling.
De aanbieding is geldig tot en met 14 juni en zolang de voorraad strekt.
En u doet automatisch mee met de verloting van een waardebon ter waarde van € 7,50
die we op 1 juli bekend maken.
 

 
Wil je nu wel korting maar niet specifiek voor de edelsteen sieraden dan hebben we nog de 15%
korting voor de hele maand juni met code Alles
Let wel op er kan maar 1 code ingevuld worden
Natuurlijk doen we ook deze maand weer een winactie.
Win een waardebon t.w.v € 7,50
Alle bestellingen die deze maand binnen komen doen hier weer aan mee.
En op 1 juli maak ik de winnaar weer bekend.
De waardebon is in de vorm van een digitalebon met een eenmalige code
Dus hoevaker u besteld des te meer kans u maakt
 
Nog 6 dagen lang een super korting van 50% op alle
trendy sieraden.De korting is er al van af dus u hoeft geen code in te vullen                
  


                                                                                                                                                                            
De voorgaande nieuwsbrief komt met deze nieuwe te vervallen


                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

25% op de kleur geel-groen en oranje

Wat een weertje de afgelopen dagen het voelt gewoon warm aan na de vreselijke koude die we voor het weekend hebben gehad. Van mij mag het n...