woensdag 18 juni 2014

Nieuwsbrief 18 juni 2014

Goedemorgen  Lezers

Er staat een vers gezet kopje koffie naast me en wat ruikt dat toch lekker het is van gemalen bonen zoals men vroeger koffie zette, heerlijk kan ik zo van genieten. De woensdag is aangebroken en de week is weer doormidden. Wat gaat de tijd toch snel. De helft van juni zijn we ook al weer gepasseerd. Vanavond is Nederland weer aan de beurt om te spelen en nu tegen Australië, ik ben erg benieuwd. De afgelopen wedstrijd was dan ook wel erg goed gespeeld en ik hoop dat ze op deze voet verder gaan. Ik zat er wel naast met mijn voorspelling maar ja wie had dat ooit gedacht 5 doelpunten.
Toch nog even een leuke actie vandaag je ontvangt alleen vandaag omdat Oranje speelt 18 % korting op het gehele assortiment. Gebruik de code oranje 18 en de korting gaat er van zelf af.

Alle bestellingen die vandaag binnen komen doen ook nog eens mee in de verloting om een cadeau bon ter waarde van € 5,00 te winnen. De trekking zal morgen dan plaats vinden. De winnaar krijgt persoonlijk bericht van me.
Bestel je voor € 25,00 exclusief verzendkosten of meer dan ontvang je een wk oranje geluks engel. Ze zijn natuurlijk ook zo te koop  

 WK Geluksengel

 Blogger



      

Er staan weer nieuwe artikelen bij de new arrivals zoals mooie Malachiet armbanden van elk is er maar 1 dus op is op 

       

Elke dag wordt er een nieuwe dag aanbieding gemaakt dus kijk regelmatig op de site want de dag aanbieding is vaak met hoge kortingen   

                                                                      


Heb je nu ook zin om zelf van die leuke sieraden te maken boek dan een .workshop sieraden maken Zo leer je in een aantal uren de beginselen van het maken van een sieraad en ga je weg met je eigen unieke ontwerp. Aanmelden kan via info@beadscreations.nl of via de bestel knop  voor het maken van een afspraak.Aan betaling is 25% op de workshopkosten de rest kan contant afgerekend worden bij aanvang van de workshop kijk voor meer info op de pagina workshop.

Reclame is in deze tijd erg noodzakelijk en daarom wil ik u vragen of u voor onze webwinkel reclame wilt maken.U kunt uw familie vrienden en kennissen op de hoogte brengen van onze webwinkel,door deze nieuwsbrief door te sturen.dan profiteren ze direct van de leuke actie of via de link vertel verder .

De vorige nieuwsbrief komt met deze nieuwe te vervallen 

Groeten team beadscreations
Met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

25% op de kleur geel-groen en oranje

Wat een weertje de afgelopen dagen het voelt gewoon warm aan na de vreselijke koude die we voor het weekend hebben gehad. Van mij mag het n...